czwartek, 20 lutego 2014

Let's begin !!! :-)

       Witam wszystkich bardzo serdecznie :) Na imię mam Dagmara i dopiero co zaczynam moją przygodę z blogowaniem, ale mam nadzieję, że z czasem blog ten będzie coraz bardziej profesjonalny i, że przypadnie wam do gustu :-) Będą się tu pojawiać wpisy o różnej tematyce, od czasu do czasu będę zamieszczała moje opowiadania czy ich fragmenty (będę one o różnej tematyce: fantastycznej i obyczajowej), będę zamieszczała wpisy związane z kulturą, podróżami, szczególnie często mogą pojawiać się informacje o Azji, ponieważ jestem bardzo zafascynowana jej kulturą, nie tylko Japonii czy Korei, cały kontynent jest dla mnie wielką inspiracją :-) Mam zamiar dodawać również wpisy kosmetyczne oraz stylizacje, ale nie chcę żeby blog ten był czysto skoncentrowanym na sprawach związanych z wyglądem, dlatego skupię się na naprawdę różnej tematyce :-)
       Teraz może się wam przedstawię, jak wiecie mam na imię Dagmara i jestem uczennicą liceum, uczęszczam na profil humanistyczny. Interesuję się bardzo kulturą Azji, anime oraz uwielbiam podróżować. Oprócz tego moją pasją jest historia kina, teatru, literatury. Kocham czytać i tworzyć własne opowiadania. Słucham różnej muzyki od klasycznej do metalu. Interesuję się również modą i urodą :-)
       Mam nadzieję, że  po części przedstawiłam wam swoją osobę :-) Następna notka pojawi się już niedługo :-) Papa i liczę, że zainteresowałam was swoim blogiem :-)
                                                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz